Title Image

Verkkokaupan toimitusehdot

Yleistä 

Kauneushoitola Primavera (Eija Häyrinen Tmi), Y-tunnus: 2116120-9, osoite: Primavera 3 A, LT2, 01340 Vantaa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen. Nämä toimitusehdot soveltuvat tuotteiden tilaamiseen verkkokaupassamme sekä vastaaviin toimituksiin.

Nämä toimitusehtomme ovat voimassa 17.11.2023 alkaen.

Tuotteet ja tuotehinnat 

Verkkokaupan tuotteiden ominaisuudet ja hinnat on esitetty kunkin tuotteen tuote-esittelyn yhteydessä. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron 24%, joka ilmenee ostoskorissa ja tilausvahvistuksessa. 

Toimituskulut 

Tilauksesta mahdollisesti veloitettavat toimituskulut riippuvat itse tuotteesta (esim. paino, pakkaus) ja valitusta toimitustavasta ja ne lisätään automaattisesti tilauksen loppusummaan. Näet tilauksestasi veloitettavat toimituskulut (jos toimituskuluja veloitetaan) ostoskoristasi ennen kuin hyväksyt tilauksen. 

Hyväksymällä tilauksen hyväksyt samalla tilauksesta veloitettavat toimituskulut.  

Tilaaminen ja sopimus 

Voit tilata tuotteita verkkokauppamme kotisivuilla siirtämällä niitä ostoskoriin ja vahvistamalla tilauksen ja maksamalla ostoskorin sisällön maksupalvelussa. Tilatessasi verkkokaupastamme sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihimme. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä ilman asiakkaan suostumusta muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen. Ymmärrät, että hyväksymäsi ja vahvistamamme tilauksesi on, paitsi siltä osin mitä myöhemmin mainitaan peruttamisoikeudesta, sitova ja synnyttää näiden toimitusehtojen kanssa sopimuksen välillemme. 

Maksaminen  

Voit maksaa tilauksesi verkkokaupassa kuvatuilla ja ostoskorissa valittavissa olevilla maksutavoilla. Verkkokaupan maksujenvälityksen toteuttaa Paytrail Oyj (y-tunnus 2122839-7) yhteistyössä pankkien ja luottolaitosten kanssa. Palvelun käyttö ei vaadi rekisteröitymistä eikä lisämaksujen suorittamista. Paytrail Oyj:llä on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitoksen toimilupa. Kaikki tiedonsiirto ja rahaliikenne on SSL-suojattu, eli kukaan ulkopuolinen ei voi nähdä tietojasi.

Maksutavat 

Verkkopankkien verkkomaksupainikkeet. Voit maksaa tilauksen minkä tahansa suomalaisen pankin verkkomaksupainikkeen kautta. 

Tilaus- ja maksuvahvistus 

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus, joten sinun tulee antaa sähköpostiosoitteesi kun teet tilauksen. Tilausvahvistuksessa vahvistetaan myös käytetty maksutapa. Jos emme jostain odottamattomasta syystä voi vahvistaa tilaustasi ilmoitamme siitä sähköpostiisi mahdollisimman pian ja palautamme tuotteiden hinnan sekä mahdolliset toimituskulut, mikäli joitain tai kaikkia tilaamiasi tuotteita ei voidakaan toimittaa. Puhelinnumeroa tarvitsemme Postia tai vastaavaa kuljetusyhtiötä varten, jotka ilmoittavat paketin saapumisesta tekstiviestillä. 

Toimitustapa ja -kulut 

Toimitamme tilauksesi jollakin käytössä olevalla kotisivuillamme mainitulla toimitustavalla, jonka valitset tilauksesi yhteydessä. Toimituskulut ovat 6,90€ alle 100€:n tilauksiin. Yli 100€:n tilaukset lähetämme toimituskuluitta. Mikäli asiakas ei nouda hänelle lähetettyä tuotetta, palautuu se takaisin toimittajalle. Uudelleenlähetyksestä veloitamme alkuperäisen lähetyksen mukaiset toimituskulut.

Toimitusaika 

Yleisimmät toimitusaikamme Suomessa ovat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen 2-4 päivää.

Peruutusoikeus ja palautusehdot 

Kosmetiikkatuotteiden ja ravintolisien palautus- ja vaihto-oikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Tuotteissa mahdollisesti olevien sinettien tulee olla ehjiä.  

Sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus vaihtaa tai palauttaa koko tilauksesi tai osa siitä tekemällä peruuttamisilmoitus 14 päivän aikana tilauksen vastaanottamisesta. 

Peruuttamisilmoitus tulee tehdä selkeästi esimerkiksi alla olevaan sähköpostiimme tai palautettavan tavaran mukana toimittamallasi kirjallisella ilmoituksella. Pelkkää tuotteiden palautusta ilman peruuttamisilmoitusta ei katsota sopimuksen peruuttamiseksi. Tuotteen palauttaminen tapahtuu omalla kustannuksellasi ellei toisin ole sovittu. Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen mukaan asiakasnumerosi/nimesi ja yhteystietosi. Kun olemme vastaanottaneet tuotteen palautamme maksun välittömästi verkkokaupassa käyttämällesi maksuvälineelle ellei toisin sovita.

Palauttajan on tarvittaessa näytettävä toteen, että tavara on palautettu määräajassa, esimerkiksi palautuskuitilla. Palauttajan on maksettava palauttamisesta aiheutuvat kustannukset. Näitä kustannuksia ei makseta takaisin palauttajalle. 

Tehdessäsi peruuttamisilmoituksen, liitä siihen mukaan nimesi ja yhteystietosi. Ilmoita myös tilinumerosi rahojen palautusta varten siinä tapauksessa, että haluat saada palautuksen tilillesi. Antamalla tilinumerosi suostut rahojen palautukseen tilillesi. Muussa tapauksessa palautamme rahat sillä suoritustavalla, jota käytit tilauksen maksamisessa. Rahojen palauttamisesta ei aiheudu sinulle kustannuksia.  Maksunpalautus edellyttää, että olemme saaneet tavaran takaisin. Mikäli tulet katumapäälle ennen kuin tuote on lähetetty sinulle, niin ilmoitus meille riittää ja palautamme välittömästi rahasi. 

Pidämme oikeuden vähentää palautettavasta summasta maksuvälityksestä aiheutuneet kulut (3,5%) mikäli asiakas esimerkiksi tilaa ja peruuttaa ostoksensa toistuvasti. 

Palautusosoitteemme: 

Kauneushoitola Primavera 

Primavera 3 A 

01340 Vantaa 

Lähetyksen tarkistus, virhe ja ongelmatilanteet 

Tarkistathan toimituksen heti sen saatuasi. Jos tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi tai on virheellinen, ilmoitathan siitä mahdollisimman pian ja viimeistään 14 päivän kuluessa asiakaspalveluumme, niin sovimme miten saamme virheen korjattua. Kuluttajakaupassa noudatamme virheiden osalta pakottavia kuluttajasuojalain virhevastuusäännöksiä. 

Asiakaspalvelu 

Henkilökuntamme auttaa sinua tilaukseesi liittyvissä kysymyksissä. Otathan yhteyttä, joko sähköpostitse tai puhelimitse: 

eija_hayrinen@hotmail.com 

info@primavera.fi 

0452738335

Vastuunrajoitus 

Kauneushoitola Primavera ei vastaa mistään tilaukseen, toimitukseen tai tuotteeseen liittyvästä tai mistään edellä mainitusta aiheutuneesta välillisestä tai välittömästä tai muusta vahingosta paitsi siltä osin ja siihen asti kuin pakottava säännös kuluttajansuojalaissa tai muussa pakottavassa laissa on kyseisen vahingon osalta toisin määrännyt. 

Erimielisyydet 

Pyrimme sopimaan tilaustasi koskevat mahdolliset erimielisyydet ensisijaisesti neuvotteluilla, joten otathan ensisijassa yhteyttä Asiakaspalveluumme sopiaksemme asian. 

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi). Kuluttajariitalautakuntaan asian voi saattaa vireille käyttämällä kuluttajariitalautakunnan sähköistä asiointipalvelua ja noudattamalla annettuja ohjeita (https://www.kuluttajariita.fi/fi/index/ostajalle_1.html#).